POLITYKA JAKOŚCI NORCK
W ramach Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015, aby sprostać wymaganiom naszych klientów
, zobowiązujemy się do:
- Zamawiania i sprzedaży komponentów, podzespołów, wyrobów gotowych, wyposażenia maszyn i narzędzi,
- Świadczenie usług inżynieryjnych i doradczych w zakresie możliwości produkcji tych elementów,
- Postrzeganie "JAKOŚCI" jako niezbędnej konieczności we wszystkich tych procesach.
W tym kontekście jesteśmy oddani
- Priorytetowe traktowanie satysfakcji klienta we wszystkich naszych działaniach,
- Działanie w pełnej zgodności z prawem i przepisami,
- Uważne śledzenie rozwoju technologicznego i dostarczanie niezawodnych, uczciwych, zaplanowanych i terminowych usług
z nastawieniem na ciągłe doskonalenie, - kładzenie nacisku na regularne programy szkoleniowe wspierające rozwój i karierę naszych pracowników,
pracę z wykwalifikowanym i przeszkolonym personelem.