Przejdź do treści

POLITYKA JAKOŚCI NORCK

W ramach Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015, aby sprostać wymaganiom naszych klientów
, zobowiązujemy się do:

  • Zamawiania i sprzedaży komponentów, podzespołów, wyrobów gotowych, wyposażenia maszyn i narzędzi,
  • Świadczenie usług inżynieryjnych i doradczych w zakresie możliwości produkcji tych elementów,
  • Postrzeganie "JAKOŚCI" jako niezbędnej konieczności we wszystkich tych procesach.

W tym kontekście jesteśmy oddani

  • Priorytetowe traktowanie satysfakcji klienta we wszystkich naszych działaniach,
  • Działanie w pełnej zgodności z prawem i przepisami,
  • Uważne śledzenie rozwoju technologicznego i dostarczanie niezawodnych, uczciwych, zaplanowanych i terminowych usług
    z nastawieniem na ciągłe doskonalenie,
  • kładzenie nacisku na regularne programy szkoleniowe wspierające rozwój i karierę naszych pracowników,
    pracę z wykwalifikowanym i przeszkolonym personelem.